1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie zgłoszenia pobytu, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu.
2. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hotelu.
3. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość i spisanie zgłoszenia pobytu.
4. W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko, adres, dane dotyczące pobytu i adres e-mail oraz składa podpis. Gość może także wyrazić wolę otrzymywania informacji handlowych na podany adres e-mail. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane meldunkowe wpisać samodzielnie z dokumentu tożsamości.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do przyjęcia należności z góry w formie 100% przedpłaty przed wydaniem klucza do pokoju. W przypadku niedojazdu w czasie trwania pierwszej doby hotelowej - hotel nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony zadatek..
6. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o zauważonej szkodzie, niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Całodobowy numer telefonu do Recepcji: wew. 100 lub 111.
7. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
8. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę /nie dotyczy pobytów pakietowych/.
9. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
10. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach: 7.00 - 22.00.
11. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób, według obowiązującego cennika.
12. Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 10 lat powinny znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym spowodowane szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
13. Na terenie hotelu, w tym - w pokojach hotelowych, zgodnie z ustawą z dnia 8.04.2010 r.o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Palenie tytoniu dozwolone jest tylko w miejscach oznaczonych.
14. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody, przez najmującego pokój gościa na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1000 złotych.
15. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do 7.00 dnia następnego.
16. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
17. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
18. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń komputerowych oraz RTV.
19. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się, że drzwi są zamknięte.
20. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Hotel nie ponosi odpowiedzialność za rzeczy wartościowe, które nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą do odebrania w recepcji przez okres 3 miesięcy, osobiście lub za pośrednictwem kuriera - zamówionego przez Gościa na jego koszt. W przypadku nieodebrania zapomnianych rzeczy Hotel przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
22. Administratorem Twoich danych osobowych jest PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR Sp.k. z siedzibą w Rytrze, 33-343 Rytro 380, KRS 0000720510. We wszelkich sprawa związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora możesz skontaktować się z nami poprzez adres e-mail recepcja@perlapoludnia.pl
23. Twoje dane osobowe będą przetwarzane:
24. Monitoring wizyjny
W Hotelu funkcjonuje monitoring wizyjny. Przesłanką jego stosowania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO*), zaś w przypadku pracowników - na podstawie wyżej wymienionego artykułu w związku z art. art. 222 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141). Celem przetwarzania danych z monitoringu Hotelu jest:
Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu obejmuje recepcję Hotelu, przechowalnia sprzętu oraz pływalnię.
Dane z monitoringu będą przechowywane przez okres 14 dni, następnie zostaną trwale usunięte, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek, przestępstwo karne) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy niż 14 dni.
25. Gościowi przysługuje prawo do żądania od Administratora:
26. Dane osobowe Gościa mogą być udostępniane innym podmiotom współpracującym z Administratorem jedynie w celu związanym z realizacją umów świadczonych przez Administratora, w tym:
Więcej na temat odbiorców danych możesz przeczytać w naszej „Polityce prywatności” na stronie internetowej lub w obowiązkach informacyjnych wywieszonych w Hotelu.
27. Twoje dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
28. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba ta zobowiązana jest do uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz stwierdzone zniszczenia.
29. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
*RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.